Ikastaroak

GATAZKAK KUDEATU ETA HORIEK KONPONTZEKO SISTEMAK. – Gipuzkoa

Enpresa bazara aurrekontua eskatu diezaguzu
Aurrekontua

Gure zerbitzuak kontratatu nahi izan ezkero 902 54 01 50 telefonoaren bidez gurekin harremanetan jar zaitezke edo ondorengo formularioa erabili dezakezu.

Ondorengo formularioa bete, mesedez, eta lehen bait lehen zurekin harremanetan jarriko gara.





Enpresa datuak

Harremanetarako datuak

Erabilpenaren baldintzak onartzen ditut


Helburu orokorrak

Profesionalei baliabideak ematea euren lan ingurunean gatazkak modu eraikitzaile batean kudeatzeko, eta azken batean, egureoko egoerei modu egokian aurre egiteko, euren jokaeraz arazoa areagotu barik.

Helburu zehatzak

  • Gatazkaren prozesua ezagutzea ikuspegi eraikitzailea erabiliz.
  • Gatazka egoerak aztertzen ikastea.
  • Gatazken handitzean dugun inplikazioari buruzko hausnarketa egin.
  • Eguneroko gatazkak konpontzeko negoziazio eta bitartekaritza prozesuak ezagutu.

Programa

1.- Gatazka egoeraren diagnostikoa.

  • Zer da gatazka? Osagaiak.
  • Gatazka ulertzeko gakoa.
  • Nola egin gatazka egoera baten diagnostiko eragingarri bat.
  • Nola aztertu gure jokaera, gatazka sortu edo mantentzean nola eragiten dugun ikusteko.
  • Gatazkaren kostua zenbatestea.
  • Bertaratu bakoitzak gatazkei aurre egiteko dituen moduak aztertzea.
  • Gatazkaren kausen analisia. Kausa bakoitzari aurre egiteko estrategia egokiak
  • Erakundeetan sortu ohi diren gatazken analisia.
  • Gatazkei aurre egiteko ereduak: boterea, eskubidea eta interesa.

2.- Gatazkak Lantzeko Beharreko Erremintak.

  • Komunikazioa
    • Komunikazio moduak
    • Komunikaziorako oinarrizko erremintak
    • Entzuketa eta oinarrizko beste erreminta batzuk. Ariketak
    • Ohiko distortsioak komunikazioan.
    • Egoerak ulertzeko, arakatzen nola ikasi.
    • Komunikazioan sortu ohi diren akatsak saihestu.

3.- Gatazkak konpontzeko zenbait prozedura.

  • Negoziazio prozedura.
    • Negozioazioa, gatazkak konpontzeko prozedura gisa.
    • Negoziazioaren oinarrizko elementuak.
    • Negoziazio prozedura.
  • Bitartekaritza prozedura.
    • Printzipio orokorrak.
    • Zer da eta zer ez da bitartekaritza.
    • Bitartekaritza prozedurak.
    • Bitartekaritza trebetasunak.
    • Bitartekaritzako profesionala (funtzioak, prestakuntza, etika).

Material Didaktikoa:

Ikastaroaren dokumentazioa.

Barne hartzen du:

Asistentzia-egiaztagiria
Ikastaroari etekina atera zaiolako diploma egiaztagarria.

Ematen den lekua:

IMQ Prevención-en instalazioetan.
Enpresa bezeroaren instalazioetan.

Fundación tripartita Fundación Laboral Construcción AENOR Fundación Fuego
No a la violencia contra las mujeres Youtube